هزینه نقشه یو تی ام زمین کشاورزی

هزینه نقشه یو تی ام زمین کشاورزی

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

به جهت اخذ سند تک برگ از اداره ثبت اسناد و مدارک لازم است مدارکی را ارائه داد. در کنار مدارک حقوقی ملک نقشه یو تی ام به عنوان مدرک فنی در خواست می شود. و با تهیه آن ابعاد، مساحت و موقعیت دقیق ملک معلوم می شود. برای تهیه نقشه یو تی ام زمین کشاورزی ابتدا برداشت و سپس ترسیم نقشه یو تی ام انجام می شود. هزینه نقشه یو تی ام زمین کشاورزی بر طبق تعرفه تعیین می شود.

تعرفه تهیه نقشه یو تی ام اراضی

نقشه یو تی ام زمین کشاورزی ممکن است. از جانب اداره ثبت اسناد و یا اداره منابع طبیعی در خواست گردد. در صورتی که این نقشه از جانب این ادارات در خواست شود. لازم است با دقت بالا و استاندارد تهیه شود.

هزینه نقشه یو تی ام زمین کشاورزی بر طبق تعرفه ای مشخص می شود. برای تهیه نقشه یو تی ام زمین کشاورزی ابتدا برداشت زمینی با دقت بالا انجام می شود اما از آنجایی که اراضی کشاورزی مساحت بالایی دارد در نتیجه به جهت تهیه این نقشه لازم است ابتدا این حدود بر روی زمین معلوم گردد. بنابراین لازم است جانمایی پلاک ثبتی ملک انجام شود برای انجام این عملیات اسناد و مدارک قدیمی ملک گرد آوری می شود و در ادامه نقشه ثبتی ملک از بانک اطلاعات ثبتی استخراج می شود و با جانمایی نقشه ثبتی ملک بر روی زمین حدود ثبتی ملک معلوم می شود در ادامه نقشه یو تی ام زمین کشاورزی قابل تهیه خواهد بود برای تهیه نقشه یوتی ام از جی پی اس دو یا سه فرکانسه استفاده می شود و بعد از برداشت زمینی سپس ترسیم نقشه یو تی ام انجام می شودو نقشه یو تی ام تهیه شده چاپ ومهر و امضا شده قابل ارائه به اداره منابع طبیعی خواهد بود.

تعرفه تهیه نقشه یو تی ام اراضی

تعرفه تهیه نقشه یو تی ام اراضی

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

امتیاز خود را ثبت کنید.

میانگین امتیاز: 0 / 5. تعداد رأی: 0

تاکنون امتیازی ثبت نشده. اولین نفر باشید 🙂

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما