تصویر هوایی سال 1365

تصویر هوایی سال 1365

تصویر هوایی مربوط به سال 1365 یکی از منابع مهم جهت ارائه مستدل در موارد مرتبط با رفع اختلافات ملکی و تعیین مرزهای زمین‌های کشاورزی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

برای ایجاد نقشه‌ها به‌خصوص در شهرهای بزرگ، مناطق گسترده و نواحی با ویژگی‌های ویژه که نقشه‌برداری زمینی در آنها ممکن نیست به دلیل شرایط خاص، تصاویر جوی را مورد استفاده قرار می‌دهیم. در صورت تمایل به تهیه تصاویر هوایی، می‌توانید با تیم متخصص ما در ارتباط باشید.

برای تهیه تصاویر هوایی سال 1365 با کارشناسان ما در رادین مپ تماس حاصل نمایید.

کاربرد عکس هوایی سال 1365

به اساس ماده 9 اصول اجرایی قانون تخصیص اراضی مورد اختلاف و اجرای ماده 56 قانون محافظت و بهره‌برداری از منابع طبیعی در سال 1373 تصویب شده است. طبق این مقررات قانونی، یکی از مؤلفه‌های مورد استناد برای تفکیک نقشه اراضی ملی و تعیین وضعیت‌های استثنائی، تصاویر هوایی سال 1365 می‌باشد. با بهره‌گیری از اطلاعات حاصل از تصاویر هوایی، تعیین تفکیک اراضی در دعاوی حاکمیتی در مراجع قضائی اجرا می‌شود. تصاویر هوایی سال 1365 در موارد مختلفی از جمله منابع طبیعی، سیستم قضائی، سازمان جهاد کشاورزی و حفاظت محیط‌زیست استفاده می‌شوند. این تصاویر نیز در رفع اختلافات خانوادگی و همسایگان، تسویه شکایات در امور حاکمیتی و رفع دعاوی مالی مورد استفاده قرار می‌گیرد. از تصاویر هوایی سال 1365 به‌عنوان یک منبع قابل اعتماد برای پروژه‌های مختلف استفاده می‌شود. همچنین اگر محل سکونت شما در استان تهران باشد، با بهره‌گیری از تصاویر هوایی تهران می‌توانید به اطلاعات مهمی دست پیدا کنید.

با توجه به مهاجرت گسترده جمعیت به شهرها در دهه 60 میلادی، روند ساخت‌وساز، گسترش مناطق شهری و افزایش تعداد شهرک‌ها در اواخر دهه‌ی مذکور افزایش یافت. این امر باعث شده تا بخشی از اراضی کشاورزی و باغات با کاربری‌های غیرمسکونی و غیرتجاری تغییر کاربری داده و به مجتمع‌های مسکونی و تجاری تبدیل شوند. از این رو در برخی شرایط، برای تامین مدارک و تهیه نقشه‌های ملکی نیاز به تصاویر هوایی سال 1365 حس می‌شود.

با توجه به تغییرات بزرگی که در سال‌های اخیر رخ داده و نیز تحت تاثیر قرار گرفتگی اراضی با منابع طبیعی نسبت به مناطق ملی به عنوان یک نتیجه‌گیری از افزایش آگاهی‌ها، درخواست‌ها و محدودیت‌های مختلف، بسیاری از اراضی به شکل‌های متفاوتی تحت تأثیر قرار گرفته‌اند. برای اثبات مالکیت و استفاده از این اراضی، تصاویر هوایی سال 1365 به عنوان یک ابزار ارائه مدرک جهت تائید مالکیت و موقعیت ملک در مراجع قضائی به کار گرفته می‌شود. با ارائه این تصاویر، ممکن است مالکیت و حقوق شما به‌عنوان مالک واقعی ملک تأیید شده و مستندات مناسب ارائه گردد.

برای تهیه تصاویر هوایی سال 1365 با کارشناسان ما در رادین مپ تماس حاصل نمایید.

مقیاس عکس های هوایی سال 1365

مقیاس عکس های هوایی در سال 1365 1:10000 تا 1:30000 می باشد. و با توجه به این مقیاس بزرگی است طبیعتا وضوح و کیفیت پایینی نیز خواهد داشت. اما با مراجعه به شرکت رادین مپ وکارشناسان ما عکس های هوایی مربوط به سال 1365 را در کیفیت و وضوح بالا تری می توانند تهیه و در اختیار عزیزان قرار دهند.

خرید عکس های هوایی سال 1365 (قیمت عکس های هوایی سال 1365)هزینه خرید تصاویر هوایی سال 1365 به وابستگی به تعداد و دقت تصاویر مرتبط دارد و هزینه نهایی شامل مخارج استعلام، تصمیم گیری و ارسال از طریق پست خواهد بود برای اطلاع از قیمت و هزینه خرید عکس هوایی سال 1365 ابتدا با کارشناسان ما در رادین مپ تماس حاصل نمایید و موقعیت جغرافیایی ملک موردنظرتان را به همراه مدارک مالکیتی به اشتراک بگذارید. با بررسی موقعیت مکانی ملک، مراحل ضروری انجام شده و بعد از اتمام این ارزیابی، در صورت لزوم برای موردی مانند نیاز به تصاویر اسکن شده برای تجزیه و تحلیل دقیق، تصاویر مرتبط تهیه می‌شوند پس از اتمام تعیین تعداد تصاویر و هزینه ارسالی پستی، یک فاکتور به شما ارائه خواهد شد. بعد از تسویه هزینه، تصاویر مورد نظر با کیفیت و دقت مرتفع برای شما به آدرس مورد نظر ارسال می‌گردند.

مدت زمان تهیه تصاویر هوایی سال 1365

برای تهیه تصاویر هوایی سال 1365 تیم کارشناسی رادین مپ به دلیل قدمت بالای تصاویر، در 7 – 10 روز کاری تصاویر را بر اساس موقعیت جغرافیایی درخواستی آماده و در اختیار شما عزیزان قرار خواهند داد.

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

امتیاز خود را ثبت کنید.

میانگین امتیاز: 5 / 5. تعداد رأی: 1

تاکنون امتیازی ثبت نشده. اولین نفر باشید 🙂

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما