نقشه هوایی تهران

نقشه هوایی تهران

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

تفسیر عکس هوایی به جهت انجام جانمایی ملک، برای تشخیص اراضی ملی ، بررسی وجود بنا و .. کاربرد دارد و مورد استفاده قرار می گیرد. از جمله کاربرد های مهم تفسیر عکس هوایی تهیه تامین دلیل می باشد. تفسیر و بررسی عکس هوایی را می توان به کارشناس رسمی دادگستری نقشه برداری یا امور ثبتی سپرد. تا در نتیجه بی نقص انجام شود. برای انجام تفسیر و بررسی عکس هوایی ابتدا تهیه نقشه هوایی تهران و عکس هوایی انجام می شود. کارشناس بعد از تهیه عکس هوایی اقداماتی به جهت تفسیر عکس هوایی انجام می دهد. وی با استفاده از استریوسکوپ و نرم افزار های مخصوص تفسیر و بررسی عکس هوایی را انجام خواهد داد.

تهیه نقشه هوایی ملک

در صورتی که به حدود اراضی تعارض شود در نتیجه همین امر سبب به وجود آمدن اختلافاتی می شود. همچنین ممکن است اراضی ملی اعلام گردد در نتیجه لازم است سابقه احیا در اراضی مورد بررسی قرار بگیرد. در هر دوی این مواقع لازم است تفسیر عکس هوایی انجام شود تا تامین دلیلی برای ارائه به مراجع قضایی محیا شود.

برای انجام تفسیر عکس هوایی حتما بایستی به یک فرد مورد اعتمادی همانند کارشناس رسمی دادگستری مراجعه نمود. این متخصص برای انجام این عملیات ابتدا اقدام به تهیه عکس هوایی  قدیمی ملک خواهد کرد. تا در نتیجه بعد از تهیه عکس هوایی بتواند تفسیر عکس هوایی را آغاز کند. این متخصص از سازمان جغرافیایی و یا سازمان نقشه برداری عکس هوایی را تهیه خواهد کرد. در ادامه تفسیر عکس هوایی با استفاده از استریوسکوپ انجام خواهد شد. و سابقه احیا در اراضی بررسی می گردد. سپس یک گزارش از تفسیر عکس هوایی تهیه می شود. این گزارش مهر و امضا شده قابل ارائه به مراجع قضایی خواهد بود. در نتیجه با ارائه این گزارش اختلافات ملکی حل می گردد.

تهیه نقشه هوایی ملک

تهیه نقشه هوایی ملک

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

امتیاز خود را ثبت کنید.

میانگین امتیاز: 0 / 5. تعداد رأی: 0

تاکنون امتیازی ثبت نشده. اولین نفر باشید 🙂

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما