قیمت نقشه یو تی ام

قیمت نقشه یو تی ام

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

با تهیه نقشه یو تی ام اطلاعات فنی ملک همچون مساحت، ابعاد و موقعیت ملک حاصل می شود. در صورتی که قصد تبدیل سند قدیمی به سند تک برگ را دارید لازم است این نقشه تهیه شود. و برای تهیه نقشه یو تی ام می توان به کارشناس رسمی دادگستری نقشه برداری یا امور ثبتی مراجعه نمود.

تهیه نقشه یو تی ام

نقشه یو تی ام نقشه ای با دقت بالا است که در بسیاری از امور مربوط به ملک کاربرد دارد. این نقشه از جانب بسیاری از ادارات و سازمان ها و همچنین مراجع قضایی ممکن است به عنوان یک مدرک در خواست شود.

از جمله اداراتی که تهیه نقشه یو تی ام را در خواست می کند اداره ثبت اسناد می باشد. در واقع اسناد قدیمی معایب و مشکلات بسیاری را به همراه دارد. و هر چه زود تر لازم است تبدیل سند قدیمی به سند تک برگ انجام شود.

اسنادی که امروزه برای املاک صادر می شود اسناد تک برگ هستند. این اسناد جدید تک برگ با اطلاعات دقیق و کامل مربوط به ملک درج می شوند. و به همین دلیل از آنجایی که اطلاعات مربوط به موقعیت مکانی ملک و مساحت و ابعاد دقیق ملک معلوم نمی باشد. پس نقشه یو تی ام باید تهیه گردد. با تهیه این نقشه اطلاعات فنی ملک حاصل می شود. کارشناس رسمی دادگستری صلاحیت تهیه نقشه یو تی ام را دارد و می تواند این نقشه را با دقت بالا تهیه نماید. برای تهیه نقشه یو تی ام ابتدا برداشت زمینی انجام می شود برای انجام برداشت زمینی از جی پی اس دو یا سه فرکانسه استفاده می شود و در نتیجه نقشه یو تی ام ترسیم و چاپ و مهر و امضا می شود و قابل ارائه به اداره ثبت اسنادخواهد بود. قیمت تهیه نقشه یو تی ام بر طبق تعرفه بر آورد می شود.

تهیه نقشه یو تی ام

تهیه نقشه یو تی ام

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

امتیاز خود را ثبت کنید.

میانگین امتیاز: 0 / 5. تعداد رأی: 0

تاکنون امتیازی ثبت نشده. اولین نفر باشید 🙂

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما