دریافت نقشه هوایی ملک

دریافت نقشه هوایی ملک

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

تفسیر عکس هوایی و نقشه هوایی برای تشخیص موات یا غیر موات بودن اراضی، مرز بندی ملک با توجه به دیوار کشی قدیمی، حل اختلافات مرزی ملک، تشخیص سابقه احیا کابرد دارد. بنابراین در صورت لزوم برای دریافت نقشه هوایی ملک و تهیه تامین دلیل تخصصی لازم است. به کارشناس رسمی دادگستری نقشه برداری یا امور ثبتی مراجعه نمود.

تهیه نقشه هوایی ملک

تهیه نقشه هوایی و تفسیر و بررسی عکس هوایی انجام می شود. تا در نتیجه تامین دلیلی جهت ارائه به مراجع قضایی محیا شود. در واقع به جهت حل اختلافات ملکی لازم است. تامین دلیلی تهیه شود. و به مراجع قضایی ارائه شود. برای مثال ممکن است اراضی ملی اعلام شود. با ملی اعلام شدن اراضی در ادامه لازم است. تفسیر و بررسی عکس هوایی انجام شود. و سابقه احیا در اراضی مورد بررسی قرار بگیرد.

نقشه هوایی همان عکس هوایی می باشد. که از ارتفاع از سطح زمین عکسبرداری شده است. در واقع نقشه هوایی تغییرات رخ داده از زمین را ثبت می کند. برای تهیه و دریافت نقشه هوایی ملک از گوگل مپ در نتیجه تفسیر و بررسی آن لازم است به یک فرد متخصص مراجعه نمود. کارشناس رسمی دادگستری نقشه برداری یا امور ثبتی همان متخصصی است. که می تواند به خوبی از عهده انجام تفسیر عکس هوایی بر بیاید. و اطلاعات لازم را از عکس هوایی استخراج نماید.

تفسیر عکس هوایی با اخذ عکس هوایی آغاز می شود کارشناس ابتدا عکس هوایی را تهیه خواهد کرد. و در ادامه تفسیر عکس هوایی با استریوسکوپ انجام می شود. و سابقه احیا در اراضی مورد بررسی قرار می گیرد در ادامه گزارش تفسیر عکس هوایی تهیه می شود و این گزارش مهر و امضا شده قابل ارائه به مراجع قضایی خواهد بود و در نتیجه مورد قبول قرار میگیرد و اختلافات به وجود آمده حل می شود.

تهیه نقشه هوایی ملک

تهیه نقشه هوایی ملک

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

امتیاز خود را ثبت کنید.

میانگین امتیاز: 0 / 5. تعداد رأی: 0

تاکنون امتیازی ثبت نشده. اولین نفر باشید 🙂

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما