جستجوی ملک با پلاک ثبتی

جستجوی ملک با پلاک ثبتی

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

یافتن آدرس قدیمی ملک گمشده زمانی ممکن است. که عملیات جانمایی پلاک ثبتی انجام شود. تا در نتیجه آدرس واقعی ملک معلوم شود.

برای انجام جانمایی پلاک ثبتی می توان به کارشناس رسمی دادگستری نقشه برداری یا امور ثبتی مراجعه نمود. این متخصص برای انجام این عملیات تخصصی از اسناد و مدارک ثبتی ملک استفاده خواهد کرد.

انجام عملیات جانمایی پلاک ثبتی

عملیات جانمایی پلاک ثبتی راهکاری موثر می باشد. که برای یافتن آدرس ملک گمشده می توان از آن استفاده کرد. برای اینکه این عملیات به صورت اصولی انجام شود. می توان به کارشناس رسمی دادگستری نقشه برداری یا امور ثبتی مراجعه نمود. تا با استفاده از پلاک ثبتی، قطعه ثبتی متعلق به پلاک ثبتی معلوم گردد.

ملک زمانی گمشده می شود. که مالک آن را برای مدتی رها کرده باشد. در نتیجه برای یافتن آدرس ملک گمشده می بایست. این عملیات انجام شود.

پس از انجام این عملیات با معلوم شدن. آدرس ملکتان ممکن است ملک توسط متجاوزین تصاحب شده باشد. در این صورت با استفاده از نقشه جانمایی پلاک ثبتی می توان. با مراجعه به مراجع قضایی اقدام به پس گرفن ملک خود کرد.

برای انجام عملیات تخصصی جانمایی پلاک ثبتی اسناد قدیمی ملک مورد بررسی قرار می گیرد. و در ادامه اسناد و مدارک ثبتی ملک از بانک اطلاعات ثبتی استخراج می شود.

با جانمایی نقشه ثبتی بر روی زمین حدود ملک را مشخص می کند. و سپس نقشه یو تی ام جانمایی پلاک ثبتی را تهیه می نماید. برای تهیه نقشه یو تی ام از جی پی اس دو یا سه فرکانسه استفاده می شود. و بعد از برداشت زمینی سپس ترسیم نقشه یو تی ام انجام می شود. و نقشه یو تی ام چاپ و با مهر و امضا قابل ارائه به اداره ثبت اسناد خواهد بود. تا اخذ سند تک برگ برای ملک ممکن باشد.

انجام عملیات جانمایی پلاک ثبتی

انجام عملیات جانمایی پلاک ثبتی

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

امتیاز خود را ثبت کنید.

میانگین امتیاز: 0 / 5. تعداد رأی: 0

تاکنون امتیازی ثبت نشده. اولین نفر باشید 🙂

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما