استعلام پلاک ثبتی اصلی و فرعی تهران

استعلام پلاک ثبتی اصلی و فرعی تهران

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

برای اینکه بتوان معامله ملک را با اطمینان بالا انجام داد. لازم است اطلاعاتی از وضعیت ثبتی ملک معلوم شود. در نتیجه انجام استعلام پلاک ثبتی ملک ضروری می باشد. برای انجام استعلام پلاک ثبتی اصلی و فرعی تهران می توان به یک فرد متخصص همچون کارشناس رسمی دادگستری نقشه برداری یا امور ثبتی مراجعه نمود. کارشناس این استعلام را با استفاده از شماره پلاک ثبتی ملک و با دسترسی به مدارک و اسناد ثبتی این استعلام را انجام می دهد.

استعلام پلاک ثبتی ملکی در تهران

در صورتی که قصد معامله یک ملک و یا زمینی را دارید حتما یکسری نکات را رعایت کنید. تا در نتیجه با انجام معامله متضرر نشوید. در حقیقت پیش از انجام معامله بهتر است از وضعیت ثبتی ملک استعلام گرفته شود. با انجام استعلام پلاک ثبتی اصلی و فرعی تهران اطلاعاتی از وضعیت ثبتی ملک حاصل می شود. در واقع ملک در رهن بانک باشد و یا زمین اراضی ملی باشد و یا ملک مشکلی داشته باشد. با انجام این استعلام همه این اطلاعات از ملک حاصل می شود.

همچنین لازم به ذکر است با توجه به قیمت بالای املاک و اراضی بهتر است علاوه بر انجام این استعلام انجام معامله ملک با سند تک برگ انجام شود. زیرا اسناد قدیمی دقت بالایی ندارد و معایب بسیاری دارد. استعلام پلاک ثبتی اصلی و فرعی تهران انجام می شود تا در نتیجه اطلاعاتی از وضعیت ثبتی ملک حاصل شود. برای انجام این استعلام مراجعه به فردی متخصص همچون کارشناس رسمی دادگستری نقشه برداری یا امور ثبتی ضروری می باشد. این متخصص به جهت انجام این استعلام  از شماره پلاک ثبتی ملک و همچنین اسناد و مدارک ملک استفاده خواهد کرد. و در نتیجه اسناد و مدارک ثبتی ملک را نیز استخراج خواهد کرد. بنابراین انجام معامله با انجام این استعلام با اطمینان بالا صورت می گیرد.

استعلام پلاک ثبتی ملکی در تهران

استعلام پلاک ثبتی ملکی در تهران

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

امتیاز خود را ثبت کنید.

میانگین امتیاز: 0 / 5. تعداد رأی: 0

تاکنون امتیازی ثبت نشده. اولین نفر باشید 🙂

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما