هزینه تفسیر و بررسی عکس توسط کارشناس رسمی دادگستری

هزینه تفسیر و بررسی عکس توسط کارشناس رسمی دادگستری تعیین می گردد و تفسیر عکس هوایی کاربرد های زیادی در امور مختلف دارد و از جمله کاربرد های تفسیر عکس هوایی بررسی سابقه احیا، تشخیص وجود و یا عدم وجود بنا، تهیه تامین دلیل، جانمایی ملک و .. میباشد. انجام تفسیر عکس هوایی توسط کارشناس رسمی دادگستری با روش برجسته بینی و با استفاده از تجهیزاتی همانند استریوسکوپ انجام پذیر است.

رادین ۰۹۱۲۹۲۷۷۵۳۴ و ۰۲۱۶۶۳۹۸۳۱۶ کارشناس رسمی دادگستری نقشه برداری و امور ثبتی

هزینه تفسیر و بررسی عکس توسط کارشناس رسمی دادگستری

یکی از زمان هایی که لازم است تفسیر عکس هوایی انجام شود زمانی است که اراضی افراد ملی اعلام شود در واقع زمانی اشخاص ملی اعلام شود میتوانند به این رای اعتراض کنند و در صورتی که بتوانند اثبات کنند که در اراضیشان سابقه احیا وجود داشته است در نتیجه مشخص میشود اراضی ملی نیست.

برای انجام تفسیر عکس هوایی لازم است به یک فرد باتجربه و متخصص مراجعه شود. یکی از این متخصصینی که میتوان تفسیر عکس هوایی را به وی سپرد کارشناس رسمی دادگستری میباشد. این متخصص برای انجام تفسیر عکس هوایی ابتدا عکس هوایی پوشش دار قدیمی را با توجه به سال عکسبرداری تهیه خواهد کرد. برای تهیه عکس هوایی پوشش دار قدیمی به سازمان نقشه برداری و یا سازمان جغرافیایی مراجعه میگردد در واقع این سازمان ها با استفاده از هواپیما و دوربین های مخصوصی عکس هوایی را از تمامی مناطق در دوره های مختلف اخد میکنند.

در ادامه تفسیر عکس هوایی با تجهیزات و نرم افزار های مخصوص تفسیر عکس هوایی انجام میشود تا در نتیجه اطلاعات مورد نیاز از عکس هوایی استخراج شود و حقایقی آشکار گردد. در آخر با اتمام تفسیر عکس هوایی گزارشی از تفسیر عکس هوایی تهیه میشود و این گزارش مهر و امضا شده قابل ارائه به مراجع قضایی خواهد بود.

مطالب مرتبط

گزارش تفسیر عکس های هوایی

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

امتیاز خود را ثبت کنید.

میانگین امتیاز: 0 / 5. تعداد رأی: 0

تاکنون امتیازی ثبت نشده. اولین نفر باشید 🙂

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما