نمونه گزارش کارشناسی تفسیر عکس هوایی

نمونه گزارش کارشناسی تفسیر عکس هوایی

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

به طور کلی ممکن است حدود اربعه ملک بر روی زمین نا معلوم شود. و به حدود ملک تعارض گردد. در نتیجه لازم است تامین دلیلی با انجام تفسیر عکس هوایی تهیه شود. و به مراجع قضایی ارائه شود. برای انجام تفسیر عکس هوایی مراجعه به فردی متخصص همچون کارشناس رسمی دادگستری نقشه برداری یا امور ثبتی مراجعه نمود. تا در نتیجه گزارش تفسیر عکس هوایی تهیه شده توسط این متخصص معتبر شود. و مورد قبول مراجع قضایی قرار بگیرد.

تهیه تامین دلیل تفسیر عکس هوایی

اختلافات ملکی ای که در نهایت سبب مراجعه مالک به دادگاه ها می شود. ممکن است طرف دیگر این اختلافات دولت باشد. و یا مالک با مالکین قطعات مجاورش به مشکل بخورد. در واقع ممکن است حدود اربعه ملک بر روی زمین نا معلوم شود. و به حدود ملک تعارض شود. در نتیجه لازم است تامین دلیلی برای حل این اختلافات ارائه شود. در واقع میبایست تفسیر عکس هوایی برای بررسی دیوارکشی قدیمی ملک انجام شود تا حدود اربعه ملک معلوم گردد.

برای انجام تفسیر  عکس هوایی میتوان به یک فرد متخصص همچون کارشناس رسمی دادگستری نقشه برداری یا امور ثبتی مراجعه نمود. این متخصص به جهت انجام تفسیر عکس هوایی از استریوسکوپ استفاده خواهد کرد و با روش برجسته بینی تفسیر عکس هوایی را انجام خواهد داد در ادامه با انجام تفسیر عکس هوایی در نتیجه دیوار کشی قدیمی ملک بررسی و مشخص میشود سپس با مشخص شدن حدود اربعه ملک و جانمایی عکس هوایی بر روی زمین نقشه برداری از ملک انجام میشود تا نقشه یو تی ام تهیه شود. در آخر یک نمونه گزارش کارشناسی تفسیر عکس هوایی تهیه می شود و این گزارش مهر و امضا شده قابل ارائه به مراجع قضایی خواهد بود تا در نتیجه اختلافات به وجود آمده قابل حل باشد.

تهیه تامین دلیل تفسیر عکس هوایی

تهیه تامین دلیل تفسیر عکس هوایی

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

امتیاز خود را ثبت کنید.

میانگین امتیاز: 0 / 5. تعداد رأی: 0

تاکنون امتیازی ثبت نشده. اولین نفر باشید 🙂

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما