انجام تفسیر عکس هوایی و بررسی وجود عارضه در قدیم

انجام تفسیر عکس هوایی و بررسی وجود عارضه در قدیم را به فردی متخصص بسپارید تا در نتیجه این عملیات به درستی انجام شود و اطلاعات مورد نیاز از عکس هوایی استخراج شود و حقایقی مشخص شود. در واقع ممکن است اراضی افراد موات اعلام شود در این صورت است که میبایست تفسیر عکس هوایی برای بررسی وجود عارضه در گذشته اراضی انجام شود و در نتیجه معلوم میشود اراضی موات و یا غیر موات است. برای انجام تفسیر عکس هوایی میتوان به کارشناس رسمی دادگستری مراجعه نمود.

رادین ۰۹۱۲۹۲۷۷۵۳۴ و ۰۲۱۶۶۳۹۸۳۱۶ کارشناس رسمی دادگستری نقشه برداری و امور ثبتی

انجام تفسیر عکس هوایی و بررسی وجود عارضه در قدیم

عکس هوایی پوشش دار قدیمی توسط سازمان هایی همانند سازمان جغرافیایی و سازمان نقشه برداری از سطح کشور در دوره های مختلف اخذ میشود و در نتیجه با تفسیر عکس هوایی میتوان به اطلاعات مهمی دست یافت. در واقع تفسیر عکس هوایی انجام میشود تا تامین دلیلی جهت ارائه به مراجع قضایی آماده شود و با تفسیر عکس هوایی میتوان به اطلاعات مهمی دست یافت.

یکی از مواقعی که لازم میشود تفسیر عکس هوایی انجام شود زمانی است که اراضی اشخاص موات اعلام شود در این صورت میبایست بررسی سابقه اراضی با تفسیر عکس هوایی انجام شود تا در نتیجه با وجود عارضه در گذشته مشخص میشود اراضی موات نمیباشد.

برای انجام تفسیر عکس هوایی لازم است به یک فرد متخصص همانند کارشناس رسمی دادگستری مراجعه شود. این متخصص ابتدا به سازمان نقشه برداری و یا سازمان جغرافیایی مراجعه خواهد کرد و با استفاده از تجهیزاتی همانند استریوسکوپ تفسیر عکس هوایی را انجام خواهد داد. در واقع با استفاده از استریوسکوپ تفسیر عکس هوایی با روش برجسته بینی انجام میشود و وجود عارضه  در اراضی بررسی و معلوم میشود در ادامه یک گزارش از تفسیر عکس هوایی تهیه میشود و این گزارش مهر و امضا شده قابل ارائه به مراجع قضایی خواهد بود.

مطالب مرتبط

تعیین سابقه احیا اراضی کشاورزی

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

امتیاز خود را ثبت کنید.

میانگین امتیاز: 0 / 5. تعداد رأی: 0

تاکنون امتیازی ثبت نشده. اولین نفر باشید 🙂

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما