ارجاع کارهای ثبتی ملک برای امور اداری ثبت و شهرداری

ارجاع کارهای ثبتی ملک برای امور اداری ثبت و شهرداری به کارشناس رسمی دادگستری

ممکن است در واقع برای انجام امور ثبتی ملک مثل اخذ سند تک برگ به یک سری مدارک

نیاز می باشد که مالک برای تهیه آن باید به کارشناس رسمی دادگستری نقشه برداری یا

امور ثبتی که متخصص این کار می باشد مراجعه کند.

ارجاع کارهای ثبتی ملک برای امور اداری ثبت و شهرداری

از کارهای ثبتی ملک که مربوط به اداره ثبت می باشد، اخذ سند تک برگ میباشد ، برای

اخذ سند تک برگ باید نقشه یو تی ام ملک تهیه شود و به اداره ثبت ارائه داده شود، در

واقع نقشه utm یو تی ام به منظور مشخص شدن مساحت دقیق ملک و همچنین تعیین

موقعیت ملک تهیه می شود تا مساحتی که در سند تک برگ درج می شود با دقت بالایی

تهیه شده باشد. در واقع با تهیه نقشه یو تی ام موقعیت ملک با دقت بالایی تعیین شده

و این نقشه به اداره ثبت ارائه داده میشود تا اداره ثبت برای ملک سند تک برگ صادر کند.

برای تهیه نقشه یو تی ام ، مالک باید به کارشناس رسمی دادگستری نقشه برداری یا امور

ثبتی مراجعه کند و کارشناس برای تهیه نقشه یو تی ام گوشه های ملک را برداشت کرده

و مختصات یو تی ام ملک را به دست می آورد و سپس نقشه یو تی ام ملک را با نرم افزار

های مخصوص ترسیم می کند و در نهایت نقشه را مهر و امضا کرده تا دارای اعتبار شود.

مالک با داشتن این مدرک می تواند به اداره ثبت مراجعه کرده و نقشه یو تی ام را به اداره

ثبت ارائه دهد و در این صورت برای ملک سند تک برگ صادر می شود.

رادین ۰۹۱۲۹۲۷۷۵۳۴ و ۰۲۱۶۶۳۹۸۳۱۶ کارشناس رسمی دادگستری نقشه برداری و امور ثبتی

انجام امور ثبتی ملک

ارجاع کارهای ثبتی ملک برای امور اداری ثبت و شهرداری

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

امتیاز خود را ثبت کنید.

میانگین امتیاز: 0 / 5. تعداد رأی: 0

تاکنون امتیازی ثبت نشده. اولین نفر باشید 🙂

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما