نقشه برداری زمین با دوربین

نقشه برداری زمین با دوربین

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

انجام نقشه برداری زمین با دوربین زمانی لازم است انجام شود. که اشخاص قصد تهیه نقشه یو تی ام را برای ملک خود داشته باشند. در واقع ادارات و سازمان های مختلف این نقشه را با دقت بالا در خواست می کنند. برای تهیه نقشه یو تی ام می توان به کارشناس رسمی دادگستری نقشه برداری یا امور ثبتی مراجعه نمود.

تهیه نقشه یو تی ام زمین

نقشه یو تی ام نقشه ای است. با مختصات جهانی که با تهیه این نقشه هر نقطه دارای مختصات منحصر به فرد و یکتا می شود. و هیچ دو نقطه ای مختصات یکسانی نخواهند داشت. این نقشه به دلیل ویژگی هایی که دارد امروزه برای املاک نیز مورد استفاده قرار می گیرد و کاربرد دارد. در حقیقت بسیاری از ارگان ها و ادارات و حتی مراجع قضایی برای امور مربوط به ملک این نقشه را با دقت بالا از افراد در خواست می کنند. و لازم است این نقشه با دقت بالا تهیه شود.

برای تهیه نقشه یو تی ام لازم است نقشه برداری زمین با دوربین انجام شود. و برداشت زمینی با دقت بالا انجام شود. در نتیجه به جهت تهیه نقشه یو تی ام و انجام نقشه برداری زمین با دوربین می توان به کارشناس رسمی دادگستری نقشه برداری یا امور ثبتی مراجعه نمود. این متخصص به جهت تهیه نقشه یو تی ام از دوربین توتال استیشن استفاده خواهد کرد. و در نتیجه نقشه برداری از زمین را با دوربین انجام خواهد داد در ادامه با تخلیه اطلاعات دوربین نقشه یو تی ام ترسیم میگردد. نقشه یو تی ام تهیه شده مهر و امضا می شود تا در نتیجه قابل ارائه به ادارات باشد. در واقع نقشه یو تی ام ممکن است از جانب اداره ثبت اسناد، شهرداری، اداره منابع طبیعی ، اداره گاز و … برای انجام امور مربوط به ملک در خواست گردد.

تهیه نقشه یو تی ام زمین

تهیه نقشه یو تی ام زمین

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

امتیاز خود را ثبت کنید.

میانگین امتیاز: 0 / 5. تعداد رأی: 0

تاکنون امتیازی ثبت نشده. اولین نفر باشید 🙂

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما