انجام تفکیک آپارتمان های تهران به منظور تعیین مساحت دقیق

انجام تفکیک آپارتمان های تهران به منظور تعیین مساحت دقیق

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

پیش از اتمام ساخت آپارتمان در صورتی که اشخاص قصد خرید و فروش واحد های آپارتمانی را داشته باشند. در نتیجه لازم است تفکیک آپارتمان انجام شود. تا در نتیجه مساحت دقیق هر واحد برای انجام معامله معلوم شود. انجام پیش تفکیک آپارتمان را میتوان به کارشناس رسمی دادگستری نقشه برداری یا امور ثبتی سپرد. با انجام تفکیک آپارتمان در نتیجه مساحت و متراژ دقیق هر واحد معلوم گردد.

تفکیک آپارتمان پیش از  صدور پایانکار

گاهی اوقات افراد مایل به معامله واحد های آپارتمانی نیمه کاره می شوند. در حقیقت این نوع معامله بسیار انجام می شود. زیرا این معاملات برای خریداران سودی به همراه دارد. زیرا ساخت واحد آپارتمان هنوز تمام نشده است. بنابراین قیمت آن کمتر از واحد های آپارتمانی تکمیل است. اما این نوع معامله کاستی هایی دارند. در نتیجه همین امر باعث متضرر شدن خریداران و یا فروشندگان خواهد شد. در واقع معامله پیش فروش واحد های آپارتمانی با مساحت واقعی واحد آپارتمان انجام نمی شود. زیرا در آن مرحله از ساخت و ساز مساحت دقیق و واقعی واحد آپارتمان معلوم نمیباشد.

در نتیجه اگر که این معامله انجام شود. بعد از اینکه ساخت و ساز پایان بیابد خریدار متوجه مغایرت بین مساحت سندی و مساحتی که معامله با آن انجام شده خواهد شد. بنابراین برای اینکه افراد از انجام معامله متضرر نشوند لازم است مساحت دقیق هر واحد معلوم شود بنابراین انجام تفکیک آپارتمان های تهران به منظور تعیین مساحت دقیق هر واحد ضروری خواهد بود. برای انجام تفکیک آپارتمان پیش از اتمام ساخت آپارتمان میتوان به کارشناس رسمی دادگستری نقشه برداری یا امور ثبتی مراجعه نمود این متخصص برای انجام تفکیک آپارتمان ابتدا مترکشی از واحد های آپارتمانی انجام خواهد داد و در ادامه ترسیم نقشه تفکیک آپارتمان برای هر واحد به صورت جدا ترسیم میشود با تهیه این نقشه در نتیجه مساحت دقیق هر واحد بر آورد میشود و انجام معامله با اطمینان بالا ممکن خواهد بود.

تفکیک آپارتمان پیش از  صدور پایانکار

تفکیک آپارتمان پیش از  صدور پایانکار

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

امتیاز خود را ثبت کنید.

میانگین امتیاز: 0 / 5. تعداد رأی: 0

تاکنون امتیازی ثبت نشده. اولین نفر باشید 🙂

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما