هزینه نقشه یو تی ام مازندران

هزینه نقشه یو تی ام مازندران

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

نقشه یو تی ام از جانب ادارات و سازمان های مختلف ممکن است در خواست شود. در واقع اداره ثبت اسناد، شهرداری، مراجع قضایی، سازمان منابع طبیعی، جهاد کشاورزی و .. ممکن است. تهیه این نقشه را برای انجام امور ملکی در خواست نمایند. برای تهیه نقشه یو تی ام میتوان. به کارشناس رسمی دادگستری نقشه برداری یا امور ثبتی مراجعه نمود. این متخصص برای تهیه این نقشه از تجهیزات و نرم افزار دقیقی بهره خواهد برد. و در نتیجه نقشه یو تی ام با دقت بالا حاصل میشود.

تهیه نقشه یو تی ام کارشناس رسمی

به جهت انجام امور قضایی و ثبتی ملک لازم است. مدارکی را تهیه و ارائه داد. یکی از این مدارک نقشه یو تی ام است. و به جهت تهیه این نقشه مراجعه به متخصص ضروری است.

برای تهیه نقشه یو تی ام برای شهر مازندران میبایست. به فردی متخصص مراجعه کرد کارشناس رسمی دادگستری نقشه برداری یا امور ثبتی همان فرد متخصصی است که میتواند نقشه یو تی ام ملک را با دقت بالا تهیه کند در واقع تهیه این نقشه با مهر و امضای کارشناس معتبر میشود و مورد قبول ادارات و سازمان های مختلف قرار میگیرد.

کارشناس رسمی دادگستری برای تهیه نقشه یو تی ام ملک در مازندران ابتدا به ملک مراجعه خواهد کرد و در ادامه برداشت زمینی انجام میشود. برداشت زمینی لازم است با دقت بالا انجام شود در نتیجه نقشه تهیه شده دقت مطلوبی داشته باشد بنابراین برداشت زمینی با استفاده از جی پی اس دو یا سه فرکانسه انجام میشود و سپس ترسیم نقشه یو تی ام با اتوکد انجام میشود و در نتیجه با ترسیم نقشه یو تی ام ابعاد، مساحت و موقعیت ملک معلوم میشود. نقشه یو تی ام تهیه شده مهر و امضا شده معتبر میشود تا مورد قبول سازمان ها و ادارات ملکی قرار بگیرد.

تهیه نقشه یو تی ام کارشناس رسمی

تهیه نقشه یو تی ام کارشناس رسمی

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

امتیاز خود را ثبت کنید.

میانگین امتیاز: 0 / 5. تعداد رأی: 0

تاکنون امتیازی ثبت نشده. اولین نفر باشید 🙂

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما