دانلود عکس هوایی

دانلود عکس هوایی

در واقع عکس های هوایی کاربرد های بسیاری دارند. با تفسیر بررسی آن ها به اطلاعات بسیار مهمی از زمین ها و اراضی بدست می آید. یک از کاربردهای تفسیر عکس های هوایی ارائه تامین دلیل برای دعواهای ملکی می باشد. که این تامین دلیل باید حتما توسط یک کارشناس رسمی دادگستری نقشه برداری یا امور ثبتی تهیه شود. زیرا باید مورد تایید دادگاه باشد. و با مهر و امضای کارشناس دارای اعتبار شوذ.

دانلود عکس هوایی توسط کارشناس رسمی دادگستری

عکس هوایی که به صورت زوج عکس است. و از طریق شاتر هایی که بر روی هواپیماها بسته می شود. و یا ماهواره از سطح زمین عکس برداری کرده تهیه می شود. که یکی از موارد استفاده در شاخه های نقشه برداری به نام فتوگرامتری است. معمولا برای مناطق صعب العبور و یا برای تشخیص وجود یک ملک در طی چند سال و یا تشخیص مرز های بین دو ملک در طی چند سال استفاده می شود. که  امروزه این عکس ها بیشترین استفاده را در زمینه دعواهای ملکی دارند.

به این صورت که شخصی ادعای مالکیت یک ملکی را دارد. که در قدیم به صورت بنا وجود داشته است. و یا اینکه شخصی ادعای این موضوع را دارد. که ملک همسایه به حریم ملک خودش تجاوز کرده است. که برای انجام  این کار باید ابتدا زوج عکس های مربوط به آن قسمت از زمین به همراه فایل اسکن شده. از زوج عکس از سازمان نقشه برداری کشور و یا سازمان جغرافیا نیروی مسلح تهیه شود.

بعد از آن تفسیر عکس هوایی توسط کارشناس رسمی دادگستری نقشه برداری یا امور ثبتی و با استفاده از سیستم های نرم افزاری تفسیر عکس هوایی انجام شود. و بعد از آن با استفاده از استرسکوپ از طریق زوج عکس های  موجود موقعیت ملک را سه بعدی می بینند. نتیجه نهایی را برای ملک گرفته. و یک تامین دلیل قوی برای ارائه به دادگاه تهیه می کنند. که توسط کارشناس رسمی دادگستری نقشه برداری مهر و امضا می شود. تا دارای اعتبار شود.و برای ادامه روند دادگاه ملک به دست مالک و  یا وکیل مالک  سپرده می شود.

دانلود عکس هوایی توسط کارشناس رسمی دادگستری

دانلود عکس هوایی توسط کارشناس رسمی دادگستری

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

امتیاز خود را ثبت کنید.

میانگین امتیاز: 0 / 5. تعداد رأی: 0

تاکنون امتیازی ثبت نشده. اولین نفر باشید 🙂

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما