تفکیک آپارتمان مجتمع مسکونی

تفکیک آپارتمان مجتمع مسکونی

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

تفکیک آپارتمان انجام میشود تامساحت دقیق هر واحد معلوم گردد. این عملیات همچنین قبل از اتمام ساخت آپارتمان انجام میشود. تا خرید و فروش واحد های آپارتمانی پیش از اتمام ساخت آپارتمان به صورت مطمئن ممکن باشد. برای انجام پیش تفکیک آپارتمان میتوان به یک فرد متخصص همچون کارشناس رسمی دادگستری نقشه برداری یا امور ثبتی مراجعه نمود. این متخصص برای انجام این عملیات از تجهیزات دقیق و نرم افزار های مخصوصی استفاده خواهد کرد.

تفکیک آپارتمان کارشناس رسمی دادگستری

برخی از افراد پیش از اتمام ساخت آپارتمان مجتمع مسکونی اقدام به خرید و فروش واحد های آپارتمانی میکنند. به این معامله پیش خرید و پیش فروش میگویند. در نتیجه برای اینکه این معامله به خوبی انجام شود. و افراد از انجام معامله متضرر نشوند. لازم است مساحت دقیق هر واحد معلوم باشد و معامله با توجه به آن انجام شود. برای معلوم نمودن مساحت دقیق هر واحد انجام پیش تفکیک آپارتمان ضروری میباشد.

پیش تفکیک آپارتمان واحد های مجتمع مسکونی عملیاتی تخصصی است. که تنها از عهده متخصصین تفکیک آپارتمان بر می آید. و تنها افرادی می توانند این عملیات را به خوبی انجام دهند و نقشه آن را با کیفیت بالا تهیه نمایند. که به قواعد تفکیک آپارتمان آشنایی داشته باشند. این متخصص همان کارشناس رسمی دادگستری نقشه برداری یا امور ثبتی میباشد.

این متخصص برای اینکه بتواند تفکیک آپارتمان را برای واحد های آپارتمانی مجتمع مسکونی انجام دهد از متر لیزری و دوربین توتال استیشن بهره می گیرد و سپس برداشت از واحد های آپارتمانی ترسیم نقشه پیش تفکیک آپارتمان را کارشناس با استفاده از اتوکد انجام خواهد داد. با تهیه این نقشه مساحت و متراژ دقیق هر واحد از آپارتمان به دست می آید.

در نتیجه این مساحت به دست آمده از آنجایی که با مساحتی که در آینده ذر سند ملک درج می شود برابر می باشد در نتیجه افراد می توانند معامله را مطمئن انجام دهند و همچنین هیچ یک از طرفین معامله متضرر نخواهند شد.

راه های ارنباط با ما

09129277534

02166398316

برای ارتباط با اینستاگرام ما کلیک کنید

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

امتیاز خود را ثبت کنید.

میانگین امتیاز: 0 / 5. تعداد رأی: 0

تاکنون امتیازی ثبت نشده. اولین نفر باشید 🙂

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما