جانمایی UTM با توجه به سند قدیمی توسط کارشناس رسمی

جانمایی UTM با توجه به سند قدیمی توسط کارشناس رسمی

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

جانمایی پلاک ثبتی عملیاتی تخصصی است. که با استفاده از اسناد قدیمی و شماره پلاک ثبتی درج شده در سند انجام می شود. و در نتیجه اسناد و نقشه های ثبتی جمع آوری می شود. و سپس بخش عملیاتی آن انجام می شود. زمانی لازم است این عملیات انجام شود که یا حدود اربعه ملک نا معلوم باشد. و یا آدرس ملک نا مشخص باشد. همچنین در صورتی که اختلافاتی بر سر حدود و مرز ها به وجود آمده باشد. لازم است این عملیات انجام شود. برای انجام جانمایی UTM با توجه به سند قدیمی و ثبتی ملک لازم است توسط کارشناس رسمی دادگستری نقشه برداری یا امور ثبتی مراجعه نمود.

جانمایی پلاک ثبتی با استفاده از نقشه ثبتی

برخی از افراد از ملک خود یک سند قدیمی در اختیار دارند. و اطلاع کافی و دقیقی از آدرس ملک خود ندارند. مثلا در قدیم این ملک را خریداری کرده اند. و یا ملک از پدرشان به آن ها ارث رسیده باشد. و با توجه به اینکه قیمت ملک و اراضی امروزه افزایش قابل توجهی داشته است. بنابراین این افراد تلاش خود را برای بهره برداری از ملک خود و یافتن آدرس ملک خود را انجام می دهند. از آنجایی که اسناد این املاک قدیمی است. و اسناد قدیمی حاوی اطلاعات مکانی نمیباشد. در نتیجه لازم است جانماییUTM با توجه به سند قدیمی ملک و سند ثبتی ملک انجام شود. انجام این عملیات را لازم است به یک فرد متخصص سپرد. در نتیجه انجام جانمایی UTM که با توجه به سند قدیمی ملک انجام میشود توسط کارشناس رسمی دادگستری قابل انجام است.

کارشناس رسمی دادگستری برای انجام جانمایی UTM ابتدا سند قدیمی ملک را که شامل سند دفترچه ای، بنچاق، قولنامه است. را جمع آوری و سپس نقشه ثبتی ملک از بانک اطلاعات ثبتی استخراج میشود. با جانمایی نقشه ثبتی بر روی زمین حدود و آدرس ثبتی ملک معلوم میگردد.

راه های ارتباط با ما

09129277534

02166398316

برای ارتباط با اینستاگرام ما کلیک کنید

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

امتیاز خود را ثبت کنید.

میانگین امتیاز: 0 / 5. تعداد رأی: 0

تاکنون امتیازی ثبت نشده. اولین نفر باشید 🙂

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما