هزینه نقشه یو تی ام بر اساس مساحت

هزینه نقشه یو تی ام بر اساس مساحت

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

هزینه نقشه یو تی ام بر اساس مساحت و ابعاد ملک زمانی لازم است تهیه شود. که سازمان ها و ادارات مختلف دستور تهیه آن را دهند. در واقع از جمله اداراتی که تهیه این نقشه را از مالکین درخواست می کند. اداره ثبت اسناد میباشد که برای انجام امور ثبتی ملک این نقشه را درخواست میکند. برای تهیه این نقشه لازم است به یک فرد متخصص مراجعه نمود. کارشناس رسمی دادگستری نقشه برداری یا امور ثبتی همان متخصصی است که می تواند این نقشه را با کیفیت بالا تهیه کند.

نقشه یو تی ام

نقشه یو تی ام به عنوان یک مدرک از جانب ادارات و سازمان های مختلف در خواست میشود. در واقع اداره ثبت اسناد برای صدور سند تک برگ، شهرداری برای صدور جواز ساخت و همچنین از جانب اداراتی همچون اداره گاز، برق، شورای حل اختلاف، اداره منابع طبیعی ممکن است به عنوان یک مدرک این نقشه را در خواست نمایند.

بنابراین در صورتی که فردی برای انجام امور ثبتی ملک به اداره ثبت اسناد مراجعه نمود مدارکی از جانب این اداره در خواست میشود. اداره ثبت اسناد معمولا نقشه یو تی ام را به عنوان مدرکی فنی در خواست میکند در واقع با تهیه این نقشه موقعیت، ابعاد و مساحت ملک با دقت سانتی متری حاصل میشود.

برای تهیه نقشه یو تی ام حتما به یک فرد متخصص همچون کارشناس رسمی دادگستری نقشه برداری یا امور ثبتی مراجعه کنید این متخصص برای تهیه این نقشه ابتدا برداشت زمینی را آغاز خواهد کرد برای تهیه نقشه یو تی ام از جی پی اس دو یا سه فرکانسه استفاده میشود و بعد از برداشت زمینی سپس ترسیم نقشه یو تی ام انجام میشود این نقشه مهر و امضا شده معتبر میشود و مورد قبول ادارات مختلف قرار میگیرد.

راه های ارتباط با ما

09129277534

02166398316

برای ارتباط با اینستاگرام ما کلیک کنید

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

امتیاز خود را ثبت کنید.

میانگین امتیاز: 0 / 5. تعداد رأی: 0

تاکنون امتیازی ثبت نشده. اولین نفر باشید 🙂

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما