نقشه برداری زمین utm

نقشه برداری زمین utm

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

نقشه برداری یو تی ام از زمین انجام می شود. تا در نتیجه با تهیه این نقشه موقعت دقیق و منحصر به فرد ملک حاصل شود. این نقشه از جانب ادارات مختلف در خواست می شود.

برای تهیه نقشه utm با دقت بالا می توان به یک فرد متخصص مراجعه نمود. کارشناس رسمی دادگستری نقشه برداری یا امور ثبتی می تواند با بالاترین دقت این نقشه را تهیه نماید. برای تهیه این نقشه کارشناس از روش های تخصصی بهره خواهد برد. و نقشه یو تی ام را با کیفیت استاندارد تهیه خواهد کرد.

تهیه نقشه یو تی ام برای ادارات و سازمان ها

یکی از مواقعی که تهیه نقشه یو تی ام ضروری می باشد. زمانی است که اشخاص قصد تبدیل سند قدیمی ملک خود را به سند تک برگ را داشته باشند. در نتیجه به جهت تبدیل سند قدیمی به سند تک برگ لازم است نقشه یو تی ام utm تهیه شود.

همچنین به جهت اخذ جواز ساخت از شهرداری لازم است مدارکی را به جهت ارائه به شهرداری تهیه نمود. اخیرا نقشه یو تی ام utm به عنوان مدرکی در خواست می شود. و برای تهیه این نقشه مراجعه به فردی دارای صلاحیت ضروری می باشد.

تهیه نقشه یو تی ام با دقت بالا می بایست به یک فرد متخصص همچون کارشناس رسمی دادگستری نقشه برداری یا امور ثبتی مراجعه نمود این متخصص به جهت تهیه نقشه یو تی ام utm نقشه برداری از زمین را انجام داده و بعد از انجام برداشت زمینی در ادامه ترسیم نقشه یو تی ام انجام می شود.

برای تهیه نقشه یو تی ام از جی پی اس دو یا سه فرکانسه انجام می شود و بعد از برداشت زمینی ترسیم نقشه یو تی ام انجام می شود این نقشه چاپ و مهر و امضا شده قابل ارائه به ادارات و سازمان های مختلف خواهد بود.

تهیه نقشه یو تی ام برای ادارات و سازمان ها

تهیه نقشه یو تی ام برای ادارات و سازمان ها

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

امتیاز خود را ثبت کنید.

میانگین امتیاز: 0 / 5. تعداد رأی: 0

تاکنون امتیازی ثبت نشده. اولین نفر باشید 🙂

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما