نقشه برداری با دوربین

radinmapiran@gmail.com

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

با تهیه نقشه یو تی ام موقعیت، ابعاد و مساحت دقیق ملک حاصل می شود. و برای تهیه این نقشه با دقت بالا مراجعه به فردی متخصص لازم است انجام شود. تهیه نقشه یو تی ام از جانب ادارات و سازمان های مختلف در خواست می شود. برای انجام نقشه برداری با دوربین به جهت تهیه نقشه یو تی ام می توان به کارشناس رسمی دادگستری نقشه برداری یا امور ثبتی مراجعه نمود.

تهیه نقشه utm

برای انجام امور حقوقی و ثبتی ملک تهیه نقشه یو تی ام ممکن ایت درخواست شود. از جمله امور ثبتی ملک اخذ سند تک برگ از اداره ثبت اسناد است.

برای تعویض سند قدیمی به سند تک برگ لازم است که یکسری مدارک تهیه گردد. یکی از این مدارک نقشه یو تی ام می باشد. و برای تهیه آن لازم است به فردی متخصص مراجعه شود. دلیل اصلی در خواست این نقشه از افراد این است ک اطلاعات فنی ملک با دقت بالا حاصل شود . در واقع از آنجایی که در گذشته ابزار دقیقی برای برآورد مساحت و موقعیت مکانی ملک وجود نداشت بنابراین برای اینکه این اطلاعات با دقت بالا حاصل شود لازم است نقشه یو تی ام تهیه گردد. با تهیه نقشه یو تی ام اطلاعات فنی ملک با دقتی بالا معلوم می گردد.

برای انجام نقشه برداری با دوربین می بایست به کارشناس رسمی دادگستری نقشه بر داری یا امور ثبتی مراجعه نمود تا در نتیجه با دقت بالا برداشت زمینی انجام شود و نقشه یو تی ام باکیفیت بالایی تهیه گردد. تهیه نقشه یو تی ام با استفاده از دوربین توتال استیشن به این صورت است که کارشناس عرصه ملک را برداشت خواهد کرد و در ادامه با تخلیه اطلاعات دوربین ترسیم دقیق نقشه یو تی ام انجام می شود و نقشه تهیه شده مهر و امضا شده قابل ارائه به ادارات خواهد بود.

تهیه نقشه utm

تهیه نقشه utm

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

امتیاز خود را ثبت کنید.

میانگین امتیاز: 0 / 5. تعداد رأی: 0

تاکنون امتیازی ثبت نشده. اولین نفر باشید 🙂

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما