قیمت gps نقشه برداری

قیمت gps نقشه برداری

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

نقشه یو تی ام دقت بالایی دارد. و برای تهیه این نقشه از تجهیزات و نرم افزار دقیقی استفاده می شود. برای تهیه نقشه یو تی ام از دو روش استفاده می شود. یکی از این روش ها با استفاده از جی پی اس می باشد. برای تهیه نقشه یو تی ام با دقت بالا میتوان به کارشناس رسمی دادگستری نقشه برداری یا امور ثبتی مراجعه کرد. این متخصص به جهت نقشه برداری از جی پی اس دو یا یه فرکانسه استفاده خواهد کرد.

تهیه نقشه یو تی ام با جی پی اس

نقشه یو تی ام از جانب ادارات و سازمان های مختلف درخواست می شود. و در نتیجه برای تهیه آن لازم است. به یک متخصص مراجعه نمود اداره ثبت اسناد، شهرداری، اداره منابع طبیعی، جهاد کشاورزی، مراجع قضایی ممکن است. تهیه این نقشه را در خواست نمایند. و در نتیجه تهیه این نقشه با دقت و کیفیت بالا میبایست انجام شود. تا مورد قبول قرار بگیرد جهت تهیه این نقشه مراجعه به یک فرد متخصص ضروری میباشد. و در نتیجه لازم است به کارشناس رسمی دادگستری نقشه برداری یا امور ثبتی مراجعه نمود. قیمت نقشه برداری با استفاده از gps بر طبق تعرفه مشخص می شود.

یکی از روش هایی که برای تهیه نقشه یو تی ام استفاده میشود روش برداشت مستقیم با استفاده از جی پی اس میباشد در واقع به جهت تهیه نقشه یو تی ام با دقت بالا از gps دو یا سه فرکانسه استفاده میشود. برای تهیه نقشه یو تی ام ابتدا برداشت زمینی انجام میشود و با جی پی اس دو یا سه فرکانسه که دقت سانتی متری دارد برداشت زمینی انجام میشود و با توجه به برداشت های انجام شده سپس ترسیم نقشه یو تی ام انجام میشود این نقشه چاپ و مهر و امضا شده قابل ارائه خواهد بود. قیمت تهیه نقشه با gps طبق تعرفه سازمان نقشه برداری تعیین میشود.

تهیه نقشه یو تی ام با جی پی اسپتهیه نقشه یو تی ام با جی پی اس

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

امتیاز خود را ثبت کنید.

میانگین امتیاز: 0 / 5. تعداد رأی: 0

تاکنون امتیازی ثبت نشده. اولین نفر باشید 🙂

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما