سامانه استعلام طرح تفصیلی جدید شهر تهران

سامانه استعلام طرح تفصیلی جدید شهر تهران

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

طرح تفضیلی شامل اطلاعاتی همچون پروانه ساختمانی، قطعه زمین، مساحت زمین، افراز، تفکیک آپارتمان، تجمیع و .. می باشد. برای انجام استعلام طرح تفضیلی می توان. به یک فرد متخصص همچون کارشناس رسمی دادگستری نقشه بردرای یا امور ثبتی مراجعه نمود. تا در نتیجه با انجام این استعلام اطلاعاتی از ملک حاصل شود.

سامانه استعلام طرح تفصیلی جدید شهر تهران

طرح تفضیلی نقشه راه است. در واقع نقشه راهی می باشد. که در آن نحوه ساخت و ساز ملک ، تعیین کاربری زمین شهری معلوم می شود. در طرح تفضیلی تهران شامل 4 پهنه کلان است. که شامل محل سکونت، فعالیت، مختلط و حفاظت  پهنه ها را تشکیل می دهد.

وزرات راه و شهرسازی مسئولیت اجرای این طرح را بر عهده دارد. اما در حال حاضر انجام طراحی و پهنه بندی تهران را شهرداری بر عهده دارد.

برای اطلاع از شماره ملک و شماره بلوک ملک لازم است. و انجام استعلام طرح تفضیلی لازم است. ابتدا شماره شناسایی ملک را بیابید. سپس استعلام طرح تفضیلی ار سامانه شهرداری انجام شود .

هدف از انجام استعلام طرح تفضیلی شهر تهران یافتن یکسری اطلاعات است. این اطلاعات شامل پهنه و جانمایی ملک، فرسودگی بافت ملک و. .. می باشد.

انجام استعلام طرح تفضیلی جدید شهر تهران می توان. به کارشناس رسمی دادگستری نقشه برداری یا امور ثبتی مراجعه نمود. تا انجام این استعلام توسط این متخصص انجام شود. و اطلاعات لازم از طرح تفضیلی کسب گردد.

لازم به ذکر است که پیش از اینکه بخواهید ملکی یا زمینی را معامله کنید. بهتر است از کاربری و شرایط ملک اطلاعاتی را کسب نمایید. تا در نتیجه این معامله با اطمینان بالا انجام شود. بنابراین انجام استعلام طرح تفضیلی ضروری خواهد بود. تا در نتیجه کد تفضیلی ملک حاصل شود. و بتوان به آن اطلاعات دست یافت و در نتیجه معامله ملک با خیال آسوده انجام شود.

سامانه استعلام طرح تفصیلی جدید شهر تهران

سامانه استعلام طرح تفصیلی جدید شهر تهران

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

امتیاز خود را ثبت کنید.

میانگین امتیاز: 0 / 5. تعداد رأی: 0

تاکنون امتیازی ثبت نشده. اولین نفر باشید 🙂

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما