تعرفه تهیه نقشه utm یو تی ام سال 1401

تعرفه تهیه نقشه utm یو تی ام سال 1401

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

نقشه یو تی ام از جانب اداره ثبت اسناد، مراجع قضایی، شهرداری، اداره منابع طبیعی و .. در خواست می گردد. به جهت تهیه نقشه یو تی ام utm می توان به کارشناس رسمی دادگستری نقشه برداری یا امور ثبتی مراجعه نمود. با تهیه نقشه یو تی ام مساحت، ابعاد و موقعیت دقیق ملک حاصل می شود.

تهیه نقشه یو تی ام utm

برخی از افراد پس از انجام معامله ملک به دلایل مختلف این انتقال مالکیت انجام نگرفته است. و ملک قولنامه ای می باشد. در نتیجه لازم است اقدام به اخذ سند رسمی برای ملک نمود. طبق ماده 147 می توان اقداماتی را برای اخذ سند رسمی ملک قولنامه ای انجام داد. در واقع در صورتی که دسرسی به مالک رسمی ممکن نباشد و یا وی فوت کرده باشد. و دسترسی به وراث وی نیز ممکن نباشد. در این صورت شرایطی فراهم شده است. که مالکین املاک فاقد سند رسمی می توانند با توجه قانون تعیین تکلیف اراضی فاقد سند رسمی اقدام به اخذ سند مالکیت رسمی کنند. در نتیجه لازم است مدارکی را تهیه نمود. و به اداره ثبت اسناد ارائه نمود. از جمله این مدارک نقشه یو تی ام می باشد. که از عرصه و اعیان می بایست تهیه شود.

برای تهیه نقشه utm یو تی ام می توان به یک فرد متخصص و با تجربه همچون کارشناس رسمی دادگستری نقشه برداری یا امور ثبتی مراجعه نمود. این متخصص به جهت تهیه این نقشه از جی پی اس دو یا سه فرکانسه استفاده خواهد کرد. و برداشت زمینی را با دقت بالا انجام خواهد داد. در ادامه با اتمام برداشت زمینی سپس ترسیم نقشه یو تی ام انجام می شود. این نقشه چاپ و مهر و امضا شده قابل ارائه به ادارات و سازمان های ملکی خواهد بود.

تهیه نقشه یو تی ام utm

تهیه نقشه یو تی ام utm

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

امتیاز خود را ثبت کنید.

میانگین امتیاز: 0 / 5. تعداد رأی: 0

تاکنون امتیازی ثبت نشده. اولین نفر باشید 🙂

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما