تعرفه تفسیر عکس های هوایی و ماهواره ای برای سابقه احیا

تعرفه تفسیر عکس های هوایی و ماهواره ای برای سابقه احیا

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

ممکن است فردی به دلیل ملی اعلام شدن اراضی اش معترض باشد. در نتیجه مجاز به اعتراض به رای دولت اعتراض نماید. برای اعتراض به ملی اعلام شدن اراضی لازم است تامین دلیلی جهت ارائه به مراجع قضایی تهیه شود. که نشان دهنده سابقه احیا در اراضی باشد. در واقع لازم است تفسیر عکس هوایی و ماهواره ای انجام شود. تا در نتیجه سابقه احیا زمین زراعی بررسی شود. انجام تفسیر عکس هوایی از عهده کارشناس رسمی دادگستری نقشه برداری یا امور ثبتی بر می آید.

تفسیر عکس هوایی برای تهیه تامین دلیل

دولت مالک اراضی ملی است و در صورتی که اراضی را ملی تشخیص دهد آن را اعلام خواهد کرد. افرادی که به ملی اعلام شدن اراضیشان معترض اند میتوانند تامین دلیلی را با تفسیر عکس هوایی و ماهواره ای تهیه کنند. تا با معلوم شدن سابقه احیا زمین زراعی در نتیجه اراضی از لیست اراضی ملی خارج شود.

تعرفه تفسیر عکس هوایی را سازمان نقشه برداری هر ساله معلوم خواهد کرد. برای انجام تفسیر عکس هوایی میتوان به یک فرد دارای صلاحیت مراجعه نمود. کارشناس رسمی دادگستری نقشه برداری یا امور ثبتی همان متخصصی است. که میتواند تفسیر عکس هوایی را به خوبی انجام داده. و در نتیجه میتواند سابقه احیا زمین زراعی را بررسی نماید.

برای انجام تفسیر عکس هوایی و ماهواره ای ابتدا عکس هوایی قدیمی ملک تهیه می شود. برای تهیه عکس هوایی به سازمان نقشه برداری مراجعه می شود. در واقع این سازمان عکس هوایی را در دوره های مختلف از تمامی مناطق کشور اخذ می کند. در ادامه تفسیر عکس هوایی برای بررسی سابقه احیا زمین زراعی انجام می شود. کارشناس برای انجام تفسیر عکس هوایی از استریوسکوپ بهره خواهد برد. و در نتیجه سابقه احیا را در اراضی بررسی خواهد کرد. در ادامه بعد از بررسی و تفسیر عکس هوایی گزارش تفسیر عکس هوایی تهیه می شود. این گزارش مهر و امضا شده معتبر می شود. و قابل ارائه به مراجع قضایی خواهد بود. تا اختلافات به وجود آمده حل شود.

راه های ارتباط با ما

09129277534

02166398316

برای ارتباط با اینستاگرام ما کلیک کنید

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

امتیاز خود را ثبت کنید.

میانگین امتیاز: 0 / 5. تعداد رأی: 0

تاکنون امتیازی ثبت نشده. اولین نفر باشید 🙂

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما