انجام تفسیر عکس هوایی برای زمین کشاورزی

انجام تفسیر عکس هوایی برای زمین کشاورزی به این منظور میبایست انجام شود که سابقه احیا در آن بررسی گردد. در واقع ممکن است اراضی برخی از افراد ملی اعلام شود در این صورت برای پیگیری این مسئله لازم است تفسیر عکس هوایی برای بررسی سابقه احیا در ارضی انجام شود تا مشخص شود اراضی ملی نمیباشد. برای انجام تفسیر عکس هوایی میتوان به کارشناس رسمی دادگستری مراجعه نمود.

رادین ۰۹۱۲۹۲۷۷۵۳۴ و ۰۲۱۶۶۳۹۸۳۱۶ کارشناس رسمی دادگستری نقشه برداری و امور ثبتی

انجام تفسیر عکس هوایی برای زمین کشاورزی

ممکن است اراضی برخی از افراد ملی اعلام گردد و در این صورت اراضی متعلق به دولت خواهد بود. برخی از این اراضی به اشتباه ملی اعلام میگردد. اراضی ملی به زمین هایی گفته میشود که سابقه احیا در آن وجود ندارد و زمین شکل طبیعی خود را حفظ کرده است.

در صورتی که افراد معتقد باشند که اراضیشان ملی نیست میتوانند به رای دولت اعتراض کنند برای اعتراض به رای دولت میبایست مدارکی نیز به عنوان تامین دلیل تهیه و به مراجع قضایی ارائه شود در واقع لازم است سابقه احیا در اراضی بررسی شود و برای بررسی سابقه احیا لازم است تفسیر عکس هوایی توسط فرد متحصص همانند کارشناس رسمی دادگستری انجام شود. برای انجام تفسیر عکس هوایی ابتدا میبایست عکس هوایی پوشش دار از سازمان نقشه برداری و یا سازمان جغرافیایی تهیه گردد.

در واقع این سازمان ها تهیه عکس هوایی پوشش دار را در دوره های مختلف از سطح زمین انجام می دهند و کارشناس پس از تهیه عکس هوایی پوشش دار سپس تفسیر عکس هوایی را با تجهیزاتی همانند استریوسکوپ انجام خواهد داد با استفاده از استریوسکوپ کارشناس دید سه بعدی پیدا خواهد کرد در نتیجه اطلاعاتی از عکس هوایی به دست می آید. سپس گزارشی از تفسیر عکس هوایی تهیه میشود این گزارش نشان دهنده این است که اراضی ملی نمیباشد و احیا شده است.

مطالب مرتبط

انجام تفسیر عکس هوایی برای سابقه احیا

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

امتیاز خود را ثبت کنید.

میانگین امتیاز: 0 / 5. تعداد رأی: 0

تاکنون امتیازی ثبت نشده. اولین نفر باشید 🙂

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما