نقشه یو تی ام اصلاح سند

نقشه یو تی ام اصلاح سند

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

ممکن است به دلایلی اطلاعات وضع موجود ملک با اطلاعات سندی ملک همخوانی نداشته باشد. در نتیجه لازم است تصحیح سند انجام شود. برای تهیه نقشه یو تی ام اصلاح سند لازم است به یک فرد متخصص مراجعه نمود. تا در نتیجه این نقشه مورد قبول اداره ثبت اسناد قرار بگیرد. کارشناس رسمی دادگستری نقشه برداری یا امور ثبتی همان فرد متخصصی است که قادر است این نقشه را با دقت بالا تهیه کند.

تصحیح سند تهیه نقشه یو تی ام

در صورتی که ملک در طرح قرار گرفته باشد. و بعد از اجرای آن در نتیجه ابعاد و مساحت وضع موجود با ابعاد و مساحت سندی ملک اختلافاتی پیدا میکنند. در نتیجه لازم است تصحیح سند انجام شود. تا سند ملک تصحیح گردد.

تهیه نقشه یو تی ام برای انجام اصلاح سند را میبایست به فردی متخصص سپرد. کارشناس رسمی دادگستری نقشه برداری یا امور ثبتی همان متخصصی است که میتواند این نقشه را با دقت بالایی تهیه نماید. این نقشه یو تی ام که برای اصلاح سند در خواست میشود. همان نقشه یو تی ام دو خطی میباشد. برای تهیه این نقشه ابتدا لازم است نقشه یو تی ام از وضع موجود ملک تهیه شود. برای تهیه این نقشه از جی پی اس دو یا سه فرکانسه استفاده میشود. و در ادامه ترسیم نقشه یو تی ام با اتوکد انجام میشود.

با تهیه این نقشه مساحت و ابعاد دقیق وضع موجود ملک حاصل میشود. در بر روی نقشه ای واحد طول های سندی ملک و طول های وضع موجود ملک بر روی یک نقشه و مساحت هر یک نیز درج میشود هر یک از طول ها با رنگی مجزا ترسیم میشود که اختلافات موجود مشاهده شود. بعد از تهیه این نقشه چاپ و مهر و امضا شده قابل ارائه به اداره ثبت اسناد خواهد بود تا در نتیجه تصحیح سند انجام شود و سندی مطابق اطلاعات وضع موجود ملک صادر گردد.

راه های ارتباط با ما

09129277534

02166398316

برای ارتباط با اینستاگرام ما کلیک کنید

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

امتیاز خود را ثبت کنید.

میانگین امتیاز: 0 / 5. تعداد رأی: 0

تاکنون امتیازی ثبت نشده. اولین نفر باشید 🙂

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما