جانمایی عکس هوایی در گوگل ارث

جانمایی عکس هوایی در گوگل ارث

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

جانمایی عکس هوایی در گوگل ارث با این هدف انجام می شود. تا در نتیجه اطلاعاتی از عکس هوایی حاصل شود. در واقع ممکن است اختلافاتی ملکی به وجود آید. و برای حل این اختلافات احتیاج شود که سابقه اراضی بررسی شود. و اطلاعاتی به دست آید تا با کمک آن اختلافات حل شود. در واقع ممکن است بر سر حدود و مرز ها اختلافاتی به وجود بیاید. و در نتیجه برای حل این اختلافات لازم است این عملیات انجام شود تا تامین دلیلی برای ارائه به مراجع قضایی تهیه شود.

عکس هوایی و تفسیر و بررسی آن

یکی از مواقعی که در نتیجه لازم است جانمایی عکس هوایی در گوگل ارث انجام شود. زمانی است که اراضی ملی اعلام شود. در واقع با ملی اعلام شدن اراضی در نتیجه لازم است. سابقه اراضی مورد بررسی قرار گیرد. تا در نتیجه سابقه احیا در اراضی معلوم شود. برای انجام جانمایی عکس هوایی در گوگل ارث میتوان به یک فرد متخصص همچون کارشناس رسمی دادگستری نقشه برداری یا امور ثبتی مراجعه نمود.

روش این کار به این شرح است که ابتدا لازم است حدود اربعه ملک معلوم گردد. در نتیجه کارشناس نقشه یو تی ام را تهیه خواهد کرد. برای تهیه نقشه یو تی ام از جی پی اس دو یا سه فرکانسه استفاده میشود. و مختصات یو تی ام کنج ها و شکستگی ها برداشت میشود. در ادامه ترسیم نقشه یو تی ام انجام میشود. و با تهیه این نقشه مساحت وابعاد دقیق ملک حاصل میشود.

در ادامه جانمایی این نقشه بر روی عکس هوایی در گوگل ارث انجام میشود. و در نتیجه میتوان اطلاعاتی از ملک در سال های قبل کسب نمود. بنابراین کارشناس تفسیر عکس هوایی را انجام خواهد داد. و به اطلاعاتی دست پیدا خواهد کرد. و سپس گزارش تفسیر عکس هوایی را تهیه خواهد کرد و آن را مهر و امضا خواهد کرد تا به عنوان تامین دلیل معتبر شود.

راه های ارتباط با ما

09129277534

02166398316

برای ارتباط با اینستاگرام ما کلیک کنید

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

امتیاز خود را ثبت کنید.

میانگین امتیاز: 5 / 5. تعداد رأی: 1

تاکنون امتیازی ثبت نشده. اولین نفر باشید 🙂

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما