تهیه نقشه یو تی ام برای ادارات ثبت

تهیه نقشه یو تی ام برای ادارات ثبت

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

تهیه نقشه یو تی ام برای ادارات ثبت برای امور ثبتی ملکی از جانب این اداره از مالکین در خواست میشود. در واقع ممکن است فردی قصد اخذ سند تک برگ را برای ملک خود داشته باشد. در نتیجه لازم است این نقشه با دقت و کیفیت بالا تهیه شود تا اطلاعات فنی ملک معلوم گردد. برای تهیه این نقشه میتوان به کارشناس رسمی دادگستری نقشه برداری یا امور ثبتی مراجعه نمود.

تهیه نقشه یو تی ام برای ادارات ثبت

برای انجام امور ثبتی ملک مراجعه به اداره ثبت اسناد ضروری است این اداره نیز به جهت انجام این امور مدارکی را از مالک درخواست میکند. یکی از این مدارک نقشه یو تی ام است. در واقع ممکن است فردی قصد تبدیل سند قدیمی ملک خود را به سند تک برگ داشته باشد و یا اینکه فردی به جهت تصحیح سند ملک خود به اداره ثبت اسناد مراجعه کرده باشد. همچنین ممکن است فردی قصد اخذ سند رسمی برای ملک قولنامه ای خود را داشته باشد.

در نتیجه لازم است به اداره ثبت اسناد مراجعه کرد. برای انجام این امور مدارکی در خواست میشود. یکی از این مدارک نقشه یو تی ام است برای تهیه این نقشه حتما لازم است به یک فرد متخصص و با تجربه مراجعه نمود کارشناس رسمی دادگستری نقشه برداری یا امور ثبتی میتواند این نقشه را با دقت بالا تهیه کند. به جهت تهیه این نقشه با دقت و کیفیت بالا کارشناس از جی پی اس دو یا سه فرکانسه استفاده خواهد کرد. و مختصات یو تی ام کنج ها را برداشت خواهد کرد.

در ادامه بعد از اتمام برداشت زمینی سپس ترسیم نقشه یو تی ام انجام می شود. این نقشه مهر و امضا شده معتبر می شود و قابل ارائه به اداره ثبت اسناد خواهد بود.

راه های ارتباط با ما

09129277534

02166398316

برای ارتباط با اینستاگرام ما کلیک کنید

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

امتیاز خود را ثبت کنید.

میانگین امتیاز: 0 / 5. تعداد رأی: 0

تاکنون امتیازی ثبت نشده. اولین نفر باشید 🙂

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما