تفکیک آپارتمان برای تعیین مساحت آپارتمان های کرج

تفکیک آپارتمان برای تعیین مساحت آپارتمان های کرج

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

برای انجام معاملات پیش فروش و پیش خرید با اطمینان بالا لازم است تفکیک آپارتمان انجام شود. انجام تفکیک آپارتمان را پیش از اتمام ساخت واحد های آپارتمانی توسط یک متخصص همچون کارشناس رسمی دادگستری نقشه برداری یا امور ثبتی قابل انجام است.

تفکیک آپارتمان کارشناس رسمی

معامله پیش فروش و پیش خرید واحد های آپارتمانی نیمه کاره از جمله معاملاتی می باشد. که استقبال خوبی از آن می شود. و افراد مایل به انجام این معامله اند. اما در صورتی که این معامله با مساحت دقیق هر واحد انجام نشود. در نتیجه ممکن است طرفین معامله متضرر شوند. بنابراین برای تفکیک آپارتمان برای تعیین مساحت آپارتمان های کرج لازم است اقداماتی انجام شود. در نتیجه انجام تفکیک برای تعیین مساحت واحد آپارتمان ضروری خواهد بود.

انجام تفکیک آپارتمان برای تعیین مساحت واحد آپارتمان های کرج را می توان به کارشناس رسمی دادگستری نقشه برداری یا امور ثبتی سپرد.

برای انجام این عملیات کارشناس از اصول و قواعدی موجود پیروی خواهد کرد. وی با استفاده از تجهیزات مخصوص نقشه برداری برداشت خود را از واحد های آپارتمانی انجام خواهد داد. این متخصص با استفاده از دوربین توتال استیشن تمامی بخش ها را برداشت خواهد کرد. و برخی از قسمت ها که برداشت آن با دوربین ممکن نیست با استفاده از متر لیزری برداشت می شود.

بعد از اینکه برداشت از آپارتمان به اتمام رسید وی ترسیم نقشه تفکیک آپارتمان را انجام خواهد داد در نقشه تفکیک آپارتمان متراژ دقیق و مساحت واقعی هر واحد درج می گردد. با به دست آمدن این اطلاعات در نتیجه می توان خرید و فروش واحد های آپارتمانی را انجام داد و افراد از انجام معامله متضرر نخواهند شد زیرا مساحت به دست آمده از هر واحد برابر با مساحتی خواهد بود که در سند تک برگ درج خواهد شد.

تفکیک آپارتمان کارشناس رسمی

تفکیک آپارتمان کارشناس رسمی

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

امتیاز خود را ثبت کنید.

میانگین امتیاز: 0 / 5. تعداد رأی: 0

تاکنون امتیازی ثبت نشده. اولین نفر باشید 🙂

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما