بررسی عکس هوایی برای تعیین وجود بنا

بررسی عکس هوایی برای تعیین وجود بنا

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

ممکن است اراضی برخی از اشخاص موات یا ملی اعلام گردد. در نتیجه لازم است وجود بنا در اراضی بررسی و تعیین شود. در نتیجه لازم است تفسیر عکس هوایی انجام شود تا نوع اراضی معلوم گردد. برای بررسی عکس هوایی انجام تفسیر عکس هوایی ضروری خواهد بود. و در نتیجه برای انجام تفسیر عکس هوایی میتوان به کارشناس رسمی دادگستری نقشه برداری یا امور ثبتی مراجعه نمود. تا در نتیجه با تعیین وجود بنا در اراضی معلوم شود اراضی ملی یا موات نمیباشد.

تفسیر عکس هوایی بررسی وجود عارضه و بنا

اراضی ملی به زمینی گفته میشود که در آن سابقه احیا و بنا وجود ندارد. و زمین شکل طبیعی خود را حفظ کرده است. و در صورتی که اراضی ملی اعلام شود مالکین اراضی میتوانند به این رای اعتراض کنند. در نتیجه لازم است تفسیر عکس هوایی انجام شود تا وجود عارضه و بنا بررسی و معلوم شود.

برای تهیه تامین دلیل لازم است بررسی عکس هوایی انجام شود. تا در نتیجه با تعیین وجود بنا در اراضی معلوم شود اراضی موات یا ملی نیست. برای بررسی عکس هوایی لازم است به کارشناس رسمی دادگستری نقشه برداری یا امور ثبتی مراجعه نمود. این متخصص برای انجام تفسیر عکس هوایی ابتدا عکس هوایی قدیمی را تهیه خواهد کرد. برای تهیه عکس هوایی قدیمی به سازمان نقشه برداری و یا سازمان جغرافیا مراجعه میشود.

در ادامه عکس هوایی برای انجام تفسیر عکس هوایی آماده میشوند. کارشناس بررسی عکس هوایی را برای تعیین وجود بنا با استفاده از استریوسکوپ انجام خواهد داد در ادامه با روش برجسته بینی تفسیر عکس هوایی انجام میشود و اطلاعات لازم از عکس هوایی استخراج میشود این متخصص بعد از تعیین وجود بنا سپس گزارش تفسیر عکس هوایی را تهیه خواهد کرد تا در نتیجه این گزارش به عنوان تامین دلیل قابل ارائه به مراجع قضایی باشد.

راه های ارتباط با ما

09129277534

02166398316

برای ارتباط با اینستاگرام ما کلیک کنید

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

امتیاز خود را ثبت کنید.

میانگین امتیاز: 0 / 5. تعداد رأی: 0

تاکنون امتیازی ثبت نشده. اولین نفر باشید 🙂

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما