اعتبار عکس های هوایی

اعتبار عکس های هوایی

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

برای انجام تفسیر عکس هوایی می توان به کارشناس رسمی دادگستری نقشه برداری یا امور ثبتی مراجعه نمود. این متخصص برای انجام تفسیر عکس هوایی از استریوسکوپ استفاده خواهد کرد. و با روش برجسته بینی تفسیر عکس هوایی را انجام خواهد داد.

تفسیر عکس هوایی با دقت بالا

عکس های هوایی توسط سازمان نقشه برداری و سازمان جغرافیا از تمام سطح زمین اخذ می شوند. این عکس ها به صورت زوج عکس  پوشش دار هستند. که با استفاده از هواپیما و دوربین های مخصوصی اخذ می گردند. و به صورت آرشیوی حفظ و نگهداری می شوند.

با تفسیر عکس های هوایی می توان بسیاری از مسائل را حل نمود. تفسیر این عکس ها کاربرد های زیادی در امور ملکی دارد. یکی از کاربرد های تفسیر عکس های هوایی حل اختلافات می باشد. در واقع یکی از مشکلاتی که ممکن است برای افراد پیش بیاید. این است که دولت اراضی را ملی به حساب بیاورد. و در نتیجه اراضی متعلق به دولت خواهد بود. مالکین این اراضی می توانند به این رای اعتراض نمایند. و برای اینکه بتوانند نتیجه بگیرند لازم است مدارکی تهیه گردد. و به عنوان تامین دلیل ارائه شود. در واقع میبایست تفسیر عکس هوایی به جهت بررسی سابقه احیا انجام شود. انجام تفسیر عکس هوایی را میتوان به کارشناس رسمی دادگستری نقشه برداری یا امور ثبتی سپرد. تا در نتیجه گزارش تفسیر عکس هوایی با مهر و امضای این متخصص معتبر شود. و مورد قبول مراجع قضایی قرار بگیرد.

بنابراین بعد از تهیه عکس های هوایی پوشش دار از منطقه مورد نظر مربوط به سال های گذشته در ادامه تفسیر عکس هوایی انجام می شود و با استفاده از استریوسکوپ تفسیر عکس هوایی انجام می شود و سابقه احیا در اراضی بررسی می شود در ادامه گزارش تفسیر عکس هوایی تهیه می گردد و این گزارش مهر و امضا شده قابل ارائه به مراجع قضایی خواهد بود.

تفسیر عکس هوایی با دقت بالا

تفسیر عکس هوایی با دقت بالا

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

امتیاز خود را ثبت کنید.

میانگین امتیاز: 0 / 5. تعداد رأی: 0

تاکنون امتیازی ثبت نشده. اولین نفر باشید 🙂

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما