انجام کلیه وکالت ملکی برای صدور سند

انجام کلیه وکالت ملکی برای صدور سند تک برگ را می توان به فرد متخصص و با تجربه

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

در امور ثبتی و سندی همانند کارشناس رسمی دادگستری سپرد و این متخصص بعد از

اینکه در خواست تعویض سند قدیمی به سند تک برگ را ثبت نمود سپس با ارائه مدارک

درخواستی اداره ثبت اسناد و طی کردن روند اداری سند تک برگ را اخذ خواهد کرد.

انجام کلیه وکالت ملکی برای صدور سند

از آنجایی که انجام امور ثبتی زمان بر است و بهتر است برای انجام آن از این امور آگاهی

کافی داشت بنابراین برای ای نکه این امور در کمترین زمان انجام شود و سند قدیمی به

سند تک برگ تبدیل گردد وکالت این امور را به کارشناس رسمی دادگستری سپرد و این

متخصص بعد از تشکیل پرونده سپس مدارک مورد نیاز را برای اداره ثبت اسناد تهیه خواهد

کرد.

یکی از مدارکی را که اداره ثبت اسناد درخواست می کند نقشه یو تی ام از عرصه ملک

می باشد در واقع این نقشه به این دلیل در خواست می شود تا اطلاعات فنی ملک به

طور کامل و با دقت بالا حاصل شود زیرا این اطلاعات در گذشته به دست نمی آمد زیرا

تجهیزات دقیقی در آن زمان وجود نداشت و کارشناس رسمی دادگستری صلاحیت کافی

برای تهیه نقشه یو تی ام دارد این متخصص برای تهیه این نقشه از تجهیزات دقیق مانند

جی پی اس دو یا سه فرکانسه استفاده خواهد کرد و برداشت مختصات یو تی ام را با

دقت سانتی متری انجام خواهد داد سپس نقشه یو تی ام را این متخصص با استفاده

از نرم افزاری مانند اتوکد ترسیم خواهد کرد بعد از ترسیم این نقشه مساحت، ابعاد و

موقعیت منحصر به فرد ملک با دقت بالا حاصل می شود. این اطلاعات به دست آمده

در سیستم کاداستر ثبت می گردد و بر اساس این اطلاعات و اطلاعات حقوقی مالک

سند تک برگ صادر خواهد شد.

رادین ۰۹۱۲۹۲۷۷۵۳۴ و ۰۲۱۶۶۳۹۸۳۱۶ کارشناس رسمی دادگستری نقشه برداری و امور ثبتی

وکالت امور ملکی

انجام کلیه وکالت ملکی برای صدور سند

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

امتیاز خود را ثبت کنید.

میانگین امتیاز: 0 / 5. تعداد رأی: 0

تاکنون امتیازی ثبت نشده. اولین نفر باشید 🙂

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما